Maandag 16 oktober zijn we met zijn zessen (Rudy, Pascal, Külli, Erika, Ramon en ik) vertrokken naar Bali. Voor allen onze eerste vakantie in Azië. Vanaf Schiphol hebben we een prima vlucht gehad. Eenmaal aangekomen op Denpasar kwamen we terecht in een chaos die we nog niet gewend waren. Onze chauffeur Ngurah stond gelukkig ons al op te wachten, anders waren we wellicht in 6 verschillende taxi’s terechtgekomen 😉

Op weg naar ons hotel Inna Grand Bali Beach in Sanur was het wel even wennen aan het verkeer. Eén grote chaos en ook nog eens aan de verkeerde kant. In Schotland rijden ze natuurlijk ook links, maar daar is het toch zeker 90 % rustiger 🙂 Na nog even wat gedronken te hebben zijn we vrij snel naar bed gegaan. Na zo’n lange vlucht moet je toch wel even bijkomen. ’s Morgens zijn we gestart met een prima ontbijt en hebben we een paar uurtjes aan het strand gelegen.

Daarna zijn Ramon en ik naar een verlaten pretpark gelopen. Hier hebben we zoveel foto’s gemaakt dat ik daar wel op terugkom in het volgende bericht. We hebben een flink stuk langs het strand gelopen, waarna we uiteindelijk in niet toeristisch gebied terecht kwamen. Het was direct een stuk rustiger. Alleen nog wat kleine winkeltjes, een paar tempels, koeien, vissers en een groot weiland waar mensen aan het vliegeren waren, leuk om te zien!

s’ Avonds hebben we heerlijk gegeten bij Three Monkeys. Ondertussen zijn we met zijn zevenen. Yannick, een vriend van Erika komt ons een paar dagen gezelschap houden. Hij is al een paar maanden in Azië aan het studeren en reizen. Hij kon ons direct een aantal tips and tricks leren. Zoals bijvoorbeeld; hoe over te steken? 🙂

Vliegreis naar Bali

One thought on “Bali – Onze eerste kennismaking”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *